lördag 12 november 2016

Sista bilderna från D.C.






Hade ingen aning om det fanns svarta ekorrar. Såg dem också i Kanada när vi var till Niagarafallen. 


Avslutade helgen i D.C. på Cheesecake Factory. Salted caramel cheesecake kan ha varit det bästa jag testat under året. Eller så var jag bara utsvulten efter att ha promenerat runt hela D.C. både lördag och söndag. 

Igår hikeade jag upp till heublein tower. Det syns inte alls på bilderna hur fint det är i verkligheten. Igår var det också Veterans Day här. Dagen firas elfte november varje år för att hedra krigsveteranerna. 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vet inte ännu om jag ska jobba eller inte men det klarnar säkert snart. Tänkte i alla fall gå igenom mina saker så småningom. Har en stor kappsäck och en mindre och tanken är att jag ska få allt att rymmas i dem när jag flyttar till Denver. Tror nog att det går för jag har faktiskt inte samlat på mig så mycket under året. De flesta au pairer brukar klaga över att de har för mycket kläder i slutet av året men jag är ju inget fan av att shoppa kläder så jag tror inte att det blir ett problem. Det enda jag slösat pengar på här är mat. Är magen glad är människan glad, ni vet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar