tisdag 1 november 2016

Trick or treat

Mina värdbarn samlade på sig en jäkla massa godis igår, haha. Det var en kul kväll! Jag bestämde mig för att stanna i vårt hus och dela ut godis åt alla barn. Det var skoj. Och idag har jag inte haft så mycket för mig, mest ätit godiset som lämnade kvar. Mumma. Det finns en godissort här som heter starburst, det är sega fyrkantiga bitar med omslagspapper. Fanns fyra olika, nämligen gul, orange, röd och rosa. Lämnade massor kvar av just starburst så jag har mest ätit dem. Min värdpappa och jag kom båda fram till att de orangea godisarna smakar bäst. Just an FYI.

Ikväll har jag kollat Skavlan och nu ska jag lyssna på Ted & Kaj. Tisdag är min favoritdag, har varit det sen jag flyttade hit eftersom det är då podden kommer ut. Tack Ted & Kaj för att ni ser till att jag inte glömmer viktiga ord som frissam och jöutas. Arma dagar att jag inte kommer att kunna se deras nya teaterföreställning. Pleppo två! - Vi mårar åpå! Tveklöst ett av de bästa namnen någonsin på en föreställning.

Imorgon ska jag springa med Annabell igen och på torsdag ska vi luncha med några au pairer i Simsbury.

2 kommentarer:

  1. Vet int vart min kommentar försvann så jag prövar igen :P
    Minns å att dom godisarna va goda men det absolut godaste godiset jag köpte hem från USA var nå små små, typ som strössel, tror dom hette Nerds, härligt syrliga så dom ska du pröva ;)
    /Janina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jeeee, va kul me en kommentar!! <3 <3 <3 Ska spana efter Nerds nästa gång ja far ti butiken! :D

      Radera