lördag 5 mars 2016

Godmorgon!

Ja, jag har ju en blogg också. Well, vädret har varit fint hela veckan här. Idag hade jag tänkt ha sovmorgon men det gick sådär, haha. Dagens plan är att åka till gymmet och sedan slappa. Ikväll ska vi äta avslutningsmiddag på Dish 'n Dat eftersom en av au pairerna åker hem nästa vecka. 






















Och kära bloggläsare, nu har jag en fråga till er. Räknar med ett snabbt svar. Jag tankade bilen häromdagen (rekordbilligt btw, 1,75/gallon). Ser ni den silverfärgade biten på handtaget? (Vet inte om det faktiskt heter handtag, men ni fattar säkert.) Anyway, man hakar fast den silverfärgade biten och så håller den igång bensinflödet så man behöver inte ens hålla i utan allt sköts av sig själv tills tanken är full. Så min fråga är: ser handtagen ut så här där hemma också? Har jag missat denna grej under alla dessa år? Eller är det ett amerikanskt påhitt? Enlighten me, please. My nyfikenhet is killing me.

2 kommentarer:

  1. Tror nog att de finns :) På vissa ställen iaf, för jag har nog sett det nångång :) /Janina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, tack :D blows my mind att ja aldri ha lagt märke till de :DDD

      Radera