fredag 25 mars 2016

Good Friday

Guten Morgen, har haft en busy week här på andra sidan Atlanten. Georgia har haft ledigt från skolan hela veckan av någon anledning så jag har fått underhålla henne om dagarna. Ska arbeta några timmar nu idag och sedan är jag off. Ihanaaaa. 


I onsdags träffade jag Lisa och hennes familj som är här på besök. Vi åt middag på Chili's och efterrätt på Cheesecake Factory. Åt en supergod fresh banana cream cheesecake. Konstaterade att jag har ca 30 cheesecakes kvar att provsmaka.

Idag lunchade jag på Panera Bread med Georgia. Det är världens bästa matställe. Man får blanda och beställa halva portioner så att det blir en hel portion, till exempel en halv sandwich och en halv portion mac and cheese. Det finns också soppor, sallader, smörgåsar, smoothies och en massa bröd och bullar. 

Gick en kvällspromenad till reservoaren ikväll och hittade en svengelsk väg när jag gick tillbaka. 

Hittade också en amerikansk postlåda på hemvägen. Vår counselor kom förresten med goda nyheter igår. 17 april åker vi till Six Flags, tjohoo.

2 kommentarer: