lördag 12 mars 2016

Lördag

Vi har haft över +20 i några dagar nu, men idag är det lite svalare. I onsdags for vi till Plainville på bio och såg filmen the Revenant med DiCaprio. Den var definitivt sevärd. På torsdag var jag ledig hela dagen så jag åkte till Westfarms Mall. Hittade en butik där de skriver ens namn på en skylt utanför provhytten medan man provar kläder. Aldrig varit med om nåt sånt tidigare :D


Igår på förmiddagen hade jag min hälsokurs. Här är några bilder från universitetet. Byggnaderna och hela området ser ut precis så som det alltid gör på film. 





Bion i Plainville har förresten världens bästa fåtöljer. Man kan justera dem så att man ligger ner. Igår kväll for vi på bio igen, denna gång såg vi Zootopia. Det är en barnfilm men den var otroligt underhållande. Se det som ett tips.

Idag ska jag jobba, har hand om treåringen medan de två äldre spelar ishockey. Morgondagens planer är öppna, men om det är bra väder kan ni nog räkna med att jag finns på nån av vandringslederna. 

2 kommentarer: