fredag 27 maj 2016

Friday feelings

Hej, vädret är för vackert för att jag ska jöutas sitta framför datorn. Men här är lite bilder från veckan som gått. Minns inte vad jag gjorde på måndag och tisdag (hade lite solsting kanske?) men i onsdags hajkade jag med Anna och sen åt vi lunch på en asiatisk restaurang. Efter lunchen åkte vi till en farm och köpte glass. Arbetade som vanligt under eftermiddagen och på kvällen hade vi cluster meeting hos Maria som hade bakat cupcakes åt oss som vi fick dekorera. Sedan hade vi ett child safety quiz som jag fick näst mest poäng i vilket resulterade i en korthållare som pris. Heter det korthållare på svenska? Sån som man har bankkort och körkort i, ni vet. Och igår åt jag lunch med Louise på ett ställe som heter Blue Plate Kitchen. Idag har jag sprungit morgonlänk och tillbringat eftermiddagen på bibban med Georgia. En av de anställda på bibban kom fram till mig och tackade mig för att jag inte sitter med näsan i min smartphone utan fokuserar på Georgia. Well, that's what they're paying me for. Tydligen brukar alla andra där vara hemskt upptagna med sina telefoner. Well, ikväll ska jag träffa Katja och några av hennes kompisar på Cheesecake Factory. Hennes år här lider mot sitt slut så vi ska ha avslutningsmiddag. Jepp, all we do is eat here. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar