lördag 10 december 2016

Lördag

Inledde dagen med På spåret, Skam och några avsnitt av julkalendern. Sen for jag ut på länk. Min värdpappa varnade mig för den tunna luften före jag for men det gick ganska bra. Sprang två varv runt parken utan att ramla ihop. Hehe. På bilden ser ni förhoppningsvis bergen i bakgrunden. De är så mycket finare i verkligheten. Duschade och gjorde mig klar för Colorados symfoniorkester med min värdfamilj. Det var skoj. Ikväll ska jag ut och träffa en dansk au pair och imorgon ska hela familjen springa ett lopp som heter Jingle Bell 5k run. Tror det är nåt sorts välgörenhetslopp. Min värdmamma frågade för flera veckor sen om hon får anmäla mig och det fick hon såklart.
Christmas in Colorado hette föreställningen/showen/symfonin eller vad man nu kallar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar