fredag 23 december 2016

Uppesittarkväll

Ifjol kollade jag på Parneviks julspecial kvällen före julafton. Kom tyvärr ingen uppföljare i år så istället har jag sett På spårets julspecial. Och ätit choko. Mmmm. Ska snart gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon. Vi ska nämligen till Vail och åka slalom. Yeah people, we're going to Vail.

Hade ju tänkt ladda upp en massa bilder från min amerikanska telefon men det går icke. Beklagar. Inlägg utan bilder är töögo, I know. Har ny telefon här i Colorado alltså men när jag skulle ladda upp bilderna fanns de inte nånstans. KNAS. Eller de finns ju i galleriet på telefonen men Blogger hittade dem inte. Måste nog konsultera min vän Google.

I början av veckan var vi förresten på besök till en godisfabrik som heter Hammond's. Gissa om mina värdbarn var exalterade. Bilder kommer i något skede, förhoppningsvis. Vad mera då. Idag var jag tvungen att åka och köpa ytterbyxor. Heter det ytterbyxor? Ser så myskot ut så som jag stavat det?? Byxor man har på vintern alltså när det är kallt? Skärpning med svenskan nu, Anna. LOL. I Connecticut klarade jag mig hela vintern utan för det var så varmt men här går det nog inte. Åkte i alla fall till Cherry Creek Mall och ångrade mig i samma sekund som jag gick in i köpcentret. Halva Colorado var ju där, minst. 23 december, det borde jag ju ha fattat.

Well, nu avslutar jag här och i nästa inlägg blir det bilder från Vail, promise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar