måndag 31 oktober 2016

Ny vecka

Det är väl dags för en uppdatering igen då. I fredags hade vi strålande väder så jag for ut och cyklade. Åh, jag kommer att sakna omgivningarna här, that's for sure. Men Colorado kommer förstås att bjuda på rätt fina vyer också. 






I fredags hade vi också ett cluster meeting på kvällen. Vi gjorde en haunted hayride i West Simsbury. Vet inte riktigt hur man ska översätta det till svenska. Typ en spöktur genom skogen på ett traktorsläp. Well, det var rätt skoj, inte så läskigt som vi hade föreställt oss. Avslutade kvällen med middag på Chili's med Annabell. Var vrålhungrig så jag glömde fota maten. 


I lördags hängde jag med Annabell hela dagen. Hon är från Estland och bor ganska nära mig. Sprang en länk i Simsbury, sen snurrade vi runt i butikerna, köpte pandalakrits och på kvällen åkte vi till en halloweenparad i Collinsville. På tal om lakrits, alla butiker här säljer pandalakrits. Men det lustiga är att det inte finns i de vanliga godishyllorna, utan istället där allt naturgodis och myslistänger och sånt finns.





















Igår åkte jag till NYC med Leticia, Sunny, Anna och Larissa. Men det får bli ett skilt inlägg.

2 kommentarer:

  1. Roligt att se bilder från både Avon och Simsbury. Jag trivdes väldigt bra på bägge ställena när vi var där i somras. Bilderna väcker fina minnen! :) // Big Brother

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, va kul! Tycker också om båda två :D

      Radera