tisdag 25 oktober 2016

Tisdag

Detta är senaste bilden på telefonen. En oreo dream extreme cheesecake. Extrem var verkligen rätt ord för denhär kakbiten, huhhu. Idag är det tisdag så jag ska snart iväg till Starbucks. Har inte så många tisdagar kvar här i CT nu längre. Tiden flyger iväg. När jag kom hit sa alla att första månaderna kan tyckas gå rätt långsamt, eller typ ända tills man är halvägs, men sedan kommer andra halvåret att flyga förbi. Det stämmer verkligen, känns som att jag nyss skrev att jag hade varit här i sex månader och nu är det snart elva månader. I och för sig känns det nog som att hela året har gått snabbt. Tur att jag har ett helt år kvar. 

Min värdpappa ska till Chicago i helgen och kolla baseball. Finalturneringen i ligan pågår som bäst och kallas av någon anledning World Series. Makes no sense. Har ingen koll överhuvudtaget på hur finalturneringen spelas, det enda jag vet är att biljetterna är sinnessjukt dyra. Min värdpappa och hans kollegor hade tydligen världens säkä och fick i ett tidigt skede biljetter men om man ska ha dem nu får man betala tusentals dollar. Fanns till och med biljetter som kostade 40 000 dollar. Helt sinnes. 

Jaja, Starbucks väntar. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar