torsdag 21 januari 2016

Liiiiivet

Hela veckan har bjudit på fantastiskt väder så jag har tillbringat all ledig tid utomhus. Det vackra vädret lär övergå i snöstorm i helgen. Alla här pratar om det som om det är något riktigt extraordinärt. Får väl se om till och med Anna from Finland blir överraskad. Jag tvivlar lite :D 







Har promenerat mycket den här veckan. 





Byveiji. 

Hittade en gravgård. Verkar vara ganska vanligt att gravgårdar är belägna på kullar. Gick runt en stund och hittade både finska och svenska namn på gravstenarna.

Testar ett nytt gym för tillfället eftersom jag fick ett gratis pass för en vecka. Körde ett spinningpass i morse och blev helt galen på alla människor som hade med sina smarttelefoner och satt och knappade på dem under passet. Nå, galen är väl att ta i, men alltså come on people. Man kan väl lämna telefonen i omklädningsrummet, passet är ju inte längre än 45 minuter.












Imorgon blir det lunchbuffé på universitetet. Ja, det blir väl också lite studier, men jag väntar mest på maten. På kvällen ska vi fira min host dad på nån resturang. Lovar att publicera bilder på allt gott sedan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar