lördag 2 januari 2016

New York City round two

Här kommer mera bilder från New York. 









Min och Lisas favorithobby är att fota allt svenskt/norskt/finskt som vi hittar :D 


Vi ba: Nygård!!??! :D
































































































Mikaela: Vi åt på Cheesecake Factory the other day. Låt mig presentera en white chocolate caramel macadamia nut cheesecake :D


Efterrättsmenyn. Jag får nog ta och förlänga mitt år här om jag ska hinna med alla cheesecakes.


God fortsättning på det nya året!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj va det låter gott! :P Kanske vi får ta å öppna ett eget cheesecake factory här i Jeppis när du kommer tillbaks :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen absolut, mera cheesecakes åt folket :D cheesecake factory sku verkligen behöv finnas tär heim å :D

      Radera