onsdag 9 december 2015

Wednesday

Vaknade pigg och utvilad så jag inledde dagen med en morgonlänk och åt sedan frukost. Förra natten hade vi olidligt varmt och det gick inte överhuvudtaget att reglera temperaturen från vårt rum. Believe me, I tried! Som den handlingens kvinna jag är gick jag givetvis raka vägen till receptionen igår och frågade snällt om de kunde sänka temperaturen i rum 357. Javisst, det ordnar vi.

Skolan började klockan åtta idag och slutade för någon timme sedan. Fick pizza till middag och har nu packat väskorna eftersom rummen ska tömmas tidigt imorgon. Har skola 8-14 imorgon och efter det kommer mina värdföräldrar och hämtar mig.

Nästa inlägg skriver jag alltså i Avon. Kommer troligen att träffa min community counselor under de första dagarna i Avon, och övriga au pairer i området. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar