fredag 19 februari 2016

Back to bloggen

Halååå, beklagar den dåliga uppdateringen men jag har varit heeeemskt upptagen denna vecka. Har jobbat som vanligt, träffat au pairerna på Starbucks, försökt prata tyska med tyskorna, tränat lite, testat nya matställen och hängt med Lisa. Dessutom har jag lärt barnen lite (pikupikulite) svenska och finska. Det var helt på deras initiativ, hör och häpna!

Igår åkte vi till Denny's och där drack jag den bästa mangosmoothien ever. Denny's är en riktigt typisk amerikansk diner, som serverar pancakes, bacon, hamburgare, milkshakes och allt sånt som man ser på film. Inredningen är också precis som i alla filmer. Idag har jag haft min hälsokurs, lunchat på skolan (sister, det fanns Oreobrownies igen!), jobbat några timmar och nu är jag off resten av kvällen. Ska köra till West Hartford och träffa Lisa. Hon flyttar till en ny familj i Washington D.C. nästa torsdag. So, off I go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar