måndag 12 september 2016

Måndag

I lördags hade vi ett block party här. Kändes väldigt amerikanskt. Det var vår neighborhood club som ordnade det. Vad heter det på svenska? Bostadsområdesförening? Maybe. Mina värdbarn var upptagna med kalas och hockey men jag gick dit själv och åt muffins och brownies. Och igår var det 15 år sedan 9/11. Kom massor med tv-program om det hela dagen. Minns ni 9/11? Jag minns det så tydligt. Känns inte alls som att det är 15 år sedan det hände. 

Mina värdföräldrar är på arbetsresa just nu så min värdmormor är här. Min värdmamma kommer tillbaka imorgon och min värdpappa kommer på onsdag. Annars har jag inte så mycket att skriva idag. Min veckoslutskurs närmar sig. Åker dit på fredag med två andra au pairer, en som också är från Avon och en från Simsbury. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar