onsdag 14 september 2016

Mitt i veckan

Hej hej. Idag har jag varit på länk med några av de andra au pairerna. När jag flyttade hit tyckte de flesta att jag var lite konstig som tyckte det var kul att springa. SÅ KUL att det kommit några nya au pairer hit nu som också tycker om att springa. Efteråt fixade jag lite i garaget för det var ganska stökigt. Om det är något jag är bra på så är det nog att organisera och sortera saker. SÅ MIN GREJ. Världens bästa känsla när man ser slutresultat. Ojoj. 

Igårkväll blev det inget Starbucks, såg på ishockey istället. Eftermiddagens planer är att hämta G från skolan klockan tre och åka till biblioteket med henne. Och ikväll ska vi laga egen pizza till middag, ååh det är det bästa som finns. Det är fortsättningsvis varmt här förresten, runt +30 för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar