måndag 19 september 2016

Två inlägg på samma dag...

...Yes, jag är lite uttråkad. Det regnar idag men jag for ändå ut på en promenad. Lite vatten har väl aldrig skadat någon. Det är +22 som bäst, väldigt skön temperatur faktiskt. Har tvättat kläder och sorterat i några lådor. Fick sedan för mig att kolla bloggstatistiken. Har aldrig kollat (ärligt talat visste jag inte ens var man hittar sånt) och vet inte riktigt hur man ska tyda allt men hursomhelst visade den att jag har (eller har haft) läsare från följande länder: Finland, Sverige, USA, Åland, Frankrike, Ukraina, Kanada, Polen, Spanien, Tyskland, Estland, Georgien och Mexiko. Spännande. Funny att Åland registreras skilt.

So, what else. Vi (=jag och ett gäng au pairer) hade skaffat biljetter till Maroon 5 i Hartford ikväll, men i fredags fick vi veta att den är inställd. Orsaken är att Adam Levines fru ska föda barn när som helst. Hade såååå sett framemot konserten men men. Ja ä inte bitter, eller hur det är man säger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar